Search on this blog

sobota, 21 kwietnia 2018

Promotion -55% in Rossmann, or first come first served

Hello!
I know that it annoys some, but unfortunately (I'm glad) I was outside Poland this week, namely in France, and I didn't have my laptop with me, because the plan was that we would be back after 3 days and I came back only this afternoon and I didn't have to write a post.


So I thought I would make a loose promotion post -55% in Rossmann. I did not buy much, so it will be a short entry.

Ps. There is a questionnaire on the right side of the blog, I would be grateful if you would take part in it, thank you in advance.

The first product I bought is L'oreal True Match. This is my third package, in total I bought it as a second foundation in my life and I'm not going to change it for another one, but I bought a second foundation more which is described lower.
I love him for:
*finish foundation, although I have a mixed complexion, but I don't like foundations that give a veru matte finifh, I'm young sa I prefer that my complexion look fresh in makeup,
*covering, my skin is also capillaries, so this foundation didn't cover all my redness, but nevertheless its coverage is good, in my opinion it is medium in the way of strong after adding the second layer of the product (I rarely add, every day I prefer one layer),
*color, my complexion hasn't distinct yellow or pink tones (but if I have to specify, my skin has a more yellow tone), and this foundation perfectly matches my neck with color, doesn't cut off,
*doesn't darken, and with this I had a big problem in the case of Rimmel Match Perfection
However, its biggest downside is definitely the price, because in Rossmann it probably costs 66.99. I know that on the Internet you can buy it for even about PLN 25, but I do not like to shop online, after some incidents.
My shades are 1N and 2N.




I also bought a concealer from the same series for the foundation. Just like the foundation, the concealer is slightly illuminating.
I appreciate him for: * shade, it is very light, doesn't darken and doesn't fall into pink tones, * durable, although you don't feel it under your eyes it is durable, the foundation from the same series has the same,
* efficient, just a small amount to cover the shadows and light up some parts of the face, The standard price of this concealer in Rossmann is PLN 44.99. My shade is 1N.





The next product is Maybelline FitMe! Unfortunately, I can't tell you anything about it because I haven't used it yet. This is supposedly matting foundation, but from my friends I heard that this effect is more like a gentle illumination than a mat.
Without a promotion in Rossmann it costst PLN 30,99.
My shade is 105.




The fourth product I bought was the Master Contour V-Shape wet contour stick from Maybelline. I've only used it twice times, but it seems to be good.
Its advantages are:
* shade, it is quite light cold brown,
* the quantity of the product, as at the price of 44.99 zlotys, we are offered 7 grams of the product, it seems to me that it is quite a decent price (because it is used only a little anyway),
My shade is 01 Light




The next cosmetic is a highlighter from the Lovely company, more precisely the one with a shade of Gold. This is my favorite make-up product. No wonder I couldn't find it on the store shelves.
I love him for:
*pigmentation, imposed on the cheekbones creates a beautiful so-called sheet.
*shade, I, as I wrote above, I use the shade of Gold, I used Silver too, but the first one I liked a lot more, it looks better on my skin.
*price, this is what a joke in my opinion that such a good product costs only 10.59 zlotys, nothing but buy, buy and buy again.








Witajcie!
Wiem, że niektórych to denerwuje, ale niestety (ja się cieszę) byłam w tym tygodniu poza granicami Polski, a mianowicie we Francji, a laptopa nie miałam przy sobie, bo plan był taki, że wrócimy po 3 dniach, a wróciłam dopiero dzisiaj po południu i nie miałam jak napisać posta.
Pomyślałam więc, że zrobię luźny post z promocji -55% w Rossmannie. Nie kupowałam dużo, więc będzie to krótki wpis. 
Ps. Z prawej stronie bloga jest ankieta, byłabym wdzięczna jeśli wzięłabyś w niej udział, z góry dziękuję.




Pierwszym produktem jaki zakupiłam jest podkład L'oreal True Match. Jest to moje trzecie opakowanie, w sumie zakupiłam go jako drugi podkład w swoim życiu i nie zamierzam go na razie zamieniać na inny, ale mimo to kupiłam także drugi podkład, który jest opisany niżej.
Uwielbiam go za:
*wykończenie, mimo, że mam cerę mieszaną nie lubię podkładów dających bardzo matowe wykończenie, jestem młoda więc wolę, aby moja cera wyglądała świeżo w makijażu,

*krycie, moja cera jest także naczynkowa, więc ten podkład nie zakrył moich wszystkich zaczerwienień, ale mimo to jego krycie jest dobre, według mnie średnie w kierunku mocnego po dołożeniu drugiej warstwy produktu (ja rzadko dokładam, na co dzień wystarcza mi jedna warstwa),

*kolor, moja cera nie ma ani wyraźnych tonów żółtych, ani różowych (ale jeśli musiałabym określić, to moja skóra ma bardziej tonację żółtą), a ten podkład idealnie pasuje do mojej szyi kolorem, nie odcina się,
*nie ciemnieje, a z tym miałam wielki problem w przypadku Rimmel Match Perfection

Natomiast jego największym minusem jest na pewno cena, bo w Rossmannie kosztuje bodajże 66,99. Wiem, że w internecie można go kupić za nawet około 25 złotych, ale ja nie lubię robić zakupów online, po pewnych incydentach.
Moje odcienie to 1N i 2N.





Do podkładu kupiłam także korektor z tej samej serii. Tak samo jak podkład, korektor jest lekko rozświetlający.
Cenię go za:
*odcień, jest bardzo jaśniutki, nie ciemnieje i nie wpada w różowe tony,
*trwały, mimo, że nie czuć go pod oczami to jest trwały, podkład z tej samej serii ma tak samo,
*wydajny, wystarczy mała ilość, żeby zakryć cienie i rozświetlić niektóre partie twarzy,
Standardowa cena tego korektora w Rossmannie to 44,99 złotych.
Mój odcień to 1N.





Następnym produktem jest podkład Maybelline FitMe!. Niestety nie mogę Wam nic na jego temat opowiedzieć, ponieważ jeszcze go nie używałam. Jest to podobno podkład matujący, ale od koleżanek słyszałam, że efekt ten bardziej przypomina delikatne rozświetlenie niż mat. 
Bez promocji w Rossmannie kosztuje 30,99 złotych.
Mój odcień to 105.




Czwarty produkt jaki kupiłam to stick do konturowania na mokro Master Contour V-Shape od Maybelline. Używałam go dopiero dwa razy, ale wydaje się być dobry.
Jego plusami są:
*odcień, jest to dosyć jasny zimny brąz,
*ilość produktu, jak za ceną 44,99 złotych jest nam oferowane 7 gram produktu, to wydaje mi się, że jest to całkiem przyzwoita cena (bo i tak używa się go tylko trochę),
Mój odcień to 01 Light





Następnym kosmetykiem jest rozświetlacz od firmy Lovely, a dokładniej ten o odcieniu Gold. Jest to mój ulubiony produkt do makijażu. Nic dziwnego, że nie mogłam go znaleźć na sklepowych półkach.
Uwielbiam go za:
*pigmentacje, nałożony na kości policzkowe tworzy piękną tzw. taflę. 
*odcień, ja tak jak już wyżej napisałam używam odcienia Gold, Silver też używałam, ale ten pierwszy mi się dużo bardziej spodobał, lepiej wygląda na mojej cerze.
*cena, to jest jakich żart według mnie, że taki dobry produkt kosztuje tylko 10,59 złotych, nic tylko kupować, kupować i jeszcze raz kupować.






59 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam rozświetlacz od Lovely, zresztą inne kosmetyki tej marki też są fajne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Lovely mam tylko rozświetlacz, więc nie wiem.
      Także pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ciekawe te kosmetyki i fajne odcienie. Warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki, chętnie bym przetestowała tego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam kupić fit me niestety nie było mojego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ekspedientka przyniosła z zaplecza, bo też nie było.

      Usuń
  5. też kupiłam rozświetlacz z lovely, jest cudowny i tworzy mega taflę :)
    https://goldgri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy ! Ja też troszkę poszalałam na tej promocji, powinni częściej robić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie, bo bym częściej wydawała kasę, hahah.

      Usuń
  7. ciekawe zakupy :) rozświetlacz mam i bardzo lubie :))

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie w tym roku niestety ominęła promocja w rossmanie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład i korektor od Loreala są najlepsze... Sama je mam i zawzięcie używam :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony rozświetlacz. Mam bardzo dużo różnych rozświetlaczy i te bardzo drogie i te tanie ale ten zawsze wygrywa :)


    http://antoszewskaa.blogspot.com/2018/04/romantyczny-look.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Korektor jeden z lepszych jakie miałam <3 a co do rozświetlacza, to kocham, kocham, kocham, kocham!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam podkładu True Match od niedawna. Wygrałam go w konkursie na fb Super Pharm i pokochałam go odkąd przyszedł. Mój kolor to waniliowy i jest idealny. Dziwi mnie jednak , że dużo blogerek pisze, że kupiło go na promocji -55% bo on w tym czasie był przecenione na 40 coś złotych i już na promocję nie wchodził. Chciałam go kupić na zapas ale nie udało mi się go już zrabatować. Jestem bardzo ciekawa podkładu Fit Me! Zgłosiłam się do jego przetestowania na wizażu i może się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pierwszy dzień nie wchodził na promocję, był jakiś błąd w systemie, ale pod koniec promocji go kupiłam i wtedy był.

      Usuń
    2. Ja obecnie testuje ten korektor, bo też się zgłosiłam na Wizażu.

      Usuń
  13. Bardzo mi sie podoba forma prowadzenia Twojego bloga PL-ANGL :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozświetlacz i Podkład Fit me również zakupiłam w Rossmanie na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kupiłam złoty rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam Loreal, ale mówię wypróbuję inne, chcę znaleźć swój numer jeden:) Miałam w planach kupić ten fit me ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam, ale na razie najlepszy jest L'oreal.

      Usuń
  17. Już od jakiegoś czasu ciekawi mnie podkład Maybelline FitMe :)
    Jeżeli chodzi o mnie to tym razem dość skromnie skorzystałam z promocji :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupiłam mało w porównaniu z przyjaciółkami.

      Usuń
  18. Muszę kiedyś przetestować ten podkład ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie nie znam tych produktów, ale podkład wygląda interesująco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o L'oreal to nie ma wyraźnych żółtych tonów, jeśli by były, to byłby idealny.

      Usuń
  20. Lubię ten podkład True Match, chociaż teraz na promocji w rossmannie skusiłam się na inny, zobaczymy jak się sprawdzi !
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojjj, ten master contur mi się zupełnie nie sprawdził :) Np kiedy chciałam rozświetlić szczyty kości policzkowych a tam ciemna smuga, brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam rzadko, ale muszę bardzo uważać.

      Usuń
  22. Miałam ten korektor Loreal ale ta nowa wersja u mnie się nie sprawdza oczy mnie piekły i ja czuję tam alkohol.
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie piekły tylko raz (nie przy pierwszym nałożeniu), a teraz jest dobrze.

      Usuń
    2. Ja mam tak samo, ale krycie na szczęscie ma dobre.

      Usuń
  23. Mam ten rozświetlacz z Lovely i bardzo go lubię, daje piękny efekt glow :) co do innych produktów słyszałam, ale nie miałam okazji testować :) dzięki, że przybliżyłaś trochę ich temat :) Chciałam kupić korektor Fit Me, ale niestety nigdzie na promocji nie mogłam go dostać :) pozdrawiam :) i obserwuję, bo wpisy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam podkład Fit Me i rozświetlacz Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post, mam wiele podobnych kosetykow

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam cerę normalną, w kierunku suchej, ale fitme dobrze się u mnie sprawdził. PO master countur mnie wysypało, a to jest naprawdę rzadki widok.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam cerę normalną, w kierunku suchej, ale fitme dobrze się u mnie sprawdził. PO master countur mnie wysypało, a to jest naprawdę rzadki widok.

    OdpowiedzUsuń