Search on this blog

środa, 16 maja 2018

Wibo Spicy Lip Gloss!

Welcome!
I'm sure that you certainly know or at least associate what is it the Wibo company. I personally like the products of this company (Lovely too), I'm happy to test their new products. They have low prices and, EXTREMELY, they are good quality, but there can always be a sell.
Today's product is new for me, but not in the cosmetics world. Spicy Lip Gloss is a lip gloss with flecks and chilli pepper extract which is supposed to stimulate lips. The producer promises that with this lip gloss we'll have enlarged and raised lips.



But how is it really?
After applying the product, I feel a delicate tingling, but it isn't an unpleasant feeling, after a few applications on the lips you don'yt feel anythibg. I don't have complain about the size of my lips, maybe if I had a smaller one I would notice differences (my friend has a very small and she has an effect, delicate, but you can see), but I didn't notice anything effect on my full lips.
It looks very nice, but in my opinion you need to give it a lip liner or lipstick, because on the "bare" lips you can see particles, and after applying a colored lipstick is the same flash, no visible particles.



Additional information:
My color is 10.
It costs about 12 zlotys.
It's efficient.
Lips looks bigger, but only visually, through the particles that reflect light.





Witajcie!
Na pewno znacie, albo chociaż kojarzycie firmę Wibo. Ja osobiście bardzo lubię produkty tej firmy (Lovely też), chętnie testuje ich nowości. Mają niskie ceny i PRZEWAŻNIE są dobre jakościowo, ale zawsze może zdarzyć się jakiś bubel.
Dzisiejszy produkt to nowość u mnie, ale nie w świecie kosmetycznym. Spicy Lip Gloss to błyszczyk z drobinkami i ekstraktem z papryczki chili, który ma działać pobudzająco i stymulująco. Producent obiecuje, że dzięki temu błyszczykowi będziemy miały powiększone i uwydatnione usta.


Ale jak jest na prawdę?
Po nałożeniu produktu, czuć delikatne mrowienie, ale nie jest to nieprzyjemne uczucie, po kilkukrotnej aplikacji na usta nic już nie czuć. Ja nie narzekam na wielkość moich ust, może gdybym miała mniejsze to zauważyłabym różnice (moja koleżanka ma bardzo małe i u niej widać efekt, delikatny, ale widać), ale na moich, w miarę pełnych ustach nie zauważyłam.
Bardzo ładnie wygląda, ale według mnie trzeba pod niego dać jakąś konturówkę lub pomadkę, bo na "gołych" ustach za bardzo widać drobinki, a po nałożeniu kolorowej pomadki zostaje sam błysk, bez widocznych drobinek.



Dodatkowe informacje:
Mój kolor to 10.
Kosztuje około 12 złotych.
Jest wydajny.
Powiększ usta, ale tylko optycznie, poprzez drobinki odbijające światło.



Ps. Mam pytanko, zwłaszcza do osób z Wielkopolski, czy u Was też przez ostatni tydzień nie mieliście w ogóle internetu?

68 komentarzy:

  1. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to mrowienie, jest całkiem przyjemne. Ja chętnie korzystam z produktów Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie ten produkt. Fajny efekt daje na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor!
    https://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie masz piękne i duże usta. Zupełnie odwrotnie niż ja :P
    Szkoda, że nie zauważyłaś efektu bo już miałam nadzieję, że jest to dla mnie jakaś szansa na większe usta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie przejmuj się małe też jest piękne, a poza tym, moja koleżanka zauważyła różnicę.

      Usuń
  6. Oj tak ten błyszczyk fajnie powiększa i uwydatnia usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje i piękne ma te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jestem pod wrażeniem że piszesz również posty po angielsku♥
    słyszałam sporo o tym błyszczyku na czerwonej szmince wyglada cudnie!♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty tych marek. Mają świetną jakość za tak niewielkie pieniądze. Wolę jednak matowe pomadki dlatego raczej nie sięgnę po ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja też uwielbiałam matowe pomadki, czasem nakładam nawet ten błyszczyk na jakąś matową pomadkę. :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny efekt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym osobiście przetestować ten błyszczyk :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam że ten produkt jeszcze gdzieś krąży, wieki temu go używałam i muszę przyznać że widziałam minimalną zmianę. Chociaż w tym ,powiększaniu, chyba faktycznie głównie o te drobinki chodzi, tańsza alternatywa :p szkoda że nie widziałam takich matów, mam wrażenie że każde błyszczące produkty jeszcze mocniej pomniejszają mi usta. Tak czy siak Twoje są bardzo ładne :)
    Jestem w Wielkopolski ale nie miałam żadnego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardzo podoba się ten błyszczyk i jestem ciekawa jakby się sprawdził na moich ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi sie kolot tego błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe rzeczy, z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki marki Wibo tanie i dobrej w miarę jakosci:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię tego błyszczyka, bo muszę używać ciemnych kolorów, żeby nie był widać tyh drobinek.
    Sysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze używam ciemniejsze kolorki, więc mi to nie przeszkadza. :)

      Usuń
  18. Ja nie lubię tego błyszczyka, bo muszę używać ciemnych kolorów, żeby nie był widać tyh drobinek.
    Sysia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Poznałam twojego bloga, bo skomentowałaś mojego bloga, od wtedy czasami tutaj wpadam, a to jurz coś. Nie mam tego błyszczyka, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko jest cacy, superanckie! https://piszetexty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. efekt na prawdę wow! usta wyglądają cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o takim z papryczką. Ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam piekielnie wąskie usta, może u mnie się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej koleżanki się sprawdził, nawet powiększył jej usta, efekt oczywiście krótkotrwały. :)

      Usuń
  24. super się prezentuje! Musimy go przetestowac! :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. I have a lip gloss similar to this one that I absolutely love wearing.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I love this lip gloss, but I prefer red one.

    OdpowiedzUsuń
  27. I love this lip gloss, but I prefer red one.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja koleżanka ma ten błyszczyk i mrowienie zniechęciło ją do jego używania. Osobiście wolę pomadki od błyszczyków, ale ten wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam tego błyszczyka. Używałam kiedyś innego z efektem mrowienia.
    Teraz wolę pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety, u mnie efekt powiększenia się nie sprawdził. Jedynie lekko szczypało, ale to na tyle jeżeli chodzi o efekty
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. mam parę błyszczyków z tej serii i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny jest ten błyszczyk, dość dobrze wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń