Search on this blog

sobota, 24 listopada 2018

Amateurish, but with a heart!

Witajcie po dosyć długiem przerwie.
Dzisiaj będzie luźny post, w którym poznacie moje inne ja, jako osobę, która lubi amatorsko robić zdjęcia.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba. 💋
Ps. Wszystkie zdjęcia nie są obrabiane celowo, ale jeżeli będziecie chcieli to mogę dodać te same (lub inne) zdjęcia po obróbce. 



Welcome after a long break.
Today will be a loose post in which you will meet my other self, as a person who likes to take pictures with pleasure.
I hope you like it. 💋
Ps. All photos are not deliberately machined, but if you want, I can add the same (or other) photos after processing.

Cotton balls


Morze Włochy

San Marino

Fioletowy kwiat

Różowy kwiat

Cegła

Fioletowe kwiaty

Fioletowe kwiaty

Kwiat

Fioletowe kwiaty

Stokrotka


Ukraina

Włochy


Podobają się Wam moje zdjęcia? Tylko proszę o szczere odpowiedzi. 
Do you like my photos? I am just asking for honest answers.


43 komentarze:

  1. Zdjęcia bardzo mi się podobaja! 😊 Szczególnie 2,9 i 10 ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie zdjęcie od góry bardzo mi się podoba - nawet nie wymaga obróbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też wolę takie naturalne zdjęcia :)

      Usuń
  4. Sliczne zdjecia, szczegolnie kwiatów :)

    http://start-afire.blogspot.com/2018/11/nie-lubie-kobiecej-sabosci_20.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc twoje zdjęcia naprawdę trafiają w mój gust! Szczególnie podoba mi się pierwsze zdjęcie. Gra światłem zawsze sprawdza się genialnie na zdjęciach!
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyglądają bardzo dobrze. Każde z nich ma w sobie to coś. Dobrze jest zawiesić na nich oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki, wyjątkowe oko, brawo

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się zdjęcie fali morskiej - bardzo ładna kompozycja. Fajne są też widoczki z podróży. Jeśli chodzi o zdjęcia kwiatów, to na pewno zdjęcia zyskałyby po obróbce. Super, że też piszesz po angielsku! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miłe słowa i szczerą opinię ;)

      Usuń
  9. Boskie zdjęcia! A te z łódka to poprostu się zakochałam. Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  10. To z morzem jest śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te zdjęcia, myślę, że masz do tego talent, tym bardziej, że nie są obrobione.
    Pozdrawiam kochana!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa i także pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Zakochałam się w 3 zdjęciu! :)
    Mogłabyś zdradzić co to za miejsce?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i także pozdrawiam :)
      To jest zamek w San Marino, piękne miejsce

      Usuń
  13. Wyraźne są i widać co chciałaś na nich uchwycić. Moim zdaniem są ok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia cudowne, powinnaś wstawiać więcej takich postów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na pewno będzie więcej takich postów, jeden już nawet jest w przygotowaniu :)

      Usuń
  15. Your blog is amazing, but you should buy a new camera.

    OdpowiedzUsuń
  16. Your blog is amazing, but you should buy a new camera.

    OdpowiedzUsuń