Search on this blog

niedziela, 9 grudnia 2018

BLOGMAS#2| What to do when it's boring

Witajcie!
Dobrze wiem, jak to jest siedzieć w domu, nie mogąc nigdzie wyjść przez parę dni, albo nawet dłużej, dlatego przychodzę do Was z pomocą.
W dzisiejszym poście mam dla Was kilka propozycji, jak możecie spędzić czas będąc po prostu w domu lub będąc chorym, ponieważ przez maksymalnie 3 dni, można nic nie robić, ale potem to już się zaczyna robić nudne.
Welcome!
I know what it's like to sit at home, not being able to go out for a few days or even longer, which is why I come to help you.
In today's post I've a few suggestions for you, how you can spend time being just at home or being sick, because for a maximum of 3 days, you can do nothing, but then it's already beginning to get boring.
San Marino


1. Przede wszystkim odpoczywaj, nie rób nic na siłę, bo inaczej będziesz dłużej chora, wiem co mówię. 
1. First, rest, don't do anything by force, otherwise you'll be sick longer, I know what I'm saying.

San Marino

2. Przeczytaj książkę, no bo jak nie teraz no to kiedy? Potem znowu nie będziesz mieć czasu i będziesz żałować. Najlepiej zrób sobie najpierw gorącą herbatę z sokiem malinowym i cytryną (oczywiście w największym kubku, żeby Ci jej nie zabrakło), przykryj się kocykiem i zagłęb się w lekturę.
2. Read the book, because if not now when? Then again you won't have time and you'll regret it. It's best to first make hot tea with raspberry juice and lemon (of course in the largest cup, so that you don't run it), cover with a blanket and go deep into the reading.

San Marino

3. Naucz się czegoś nowego lub rozwijaj swoje hobby. Ja przeważnie uczę się wtedy francuskiego lub angielskiego i czas mi szybko mija.
3. Learn something new or develop your hobby. I usually learn French or English and time passes quickly.

San Marino

4. Oglądnij film/serial. Ja niestety, albo stety nie mam już Netflixa, bo za dużo czasu spędzałam oglądając filmy, ale jeśli się postaracie, to znajdziecie fajne produkcje online.
4. Watch the movie/serial. Unfortunately, I don't have Netflix anymore because I spent too much time watching movies, but if you try, you'll find cool productions online.

San Marino

5. Zrób sobie domowe SPA, bo podczas choroby nasza skóra, nie tylko na twarzy cierpi, staje się sucha.
5. Make yourself a home spa, because during illness our skin, not only on the face suffers, it becomes dry.

San Marino

6. Poćwicz, chociaż spróbuj, nawet jeśli jesteś chory, czasami to naprawdę pomaga, ja jestem na to żywym przykładem.
6. Make a physical effort, although try, even if you are sick, sometimes it really helps, I'm a living example.

San Marino

32 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. Gdzie zostały zrobione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to zamek w San Marino, piękne miejsce :)

      Usuń
  2. Zdjęcia boskie! Podczas choroby odpuściła bym ćwiczenia i naukę ale na samą nudę przepis idealny! ;) Obserwuję :) Nie widzę Twojej obserwacji na moim blogu (pisałaś, że obserwujesz):(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiem, że nie wszyscy, ale niektórzy czują się lepiej ćwicząc itp. podczas choroby.
      Obserwuję Cię :D

      Usuń
  3. Great photos and fantastic ideas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great photos and fantastic ideas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam czas, że nie wiedziałam co robić, że mogłam się ponudzić;) Staram się wypełniać wolne chwile - chociażby czytaniem, pisaniem tekstów czy innymi drobnymi przyjemnościami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W wolnych chwilach jak dla mnie książka lub film. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto celebrować wolne chwile, których u mnie jest tak niewiele...
    Dobrze, że już niedługo święta - trzeba zregenerować siły! <3
    Co do przeziębienia - męczę się z nim już od jakiegoś czasu :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne słowa, życzę powrotu do zdrowia i także pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ojoj, jak choruję, to wtedy nic nie robię, bo nie jestem w stanie, a co dopiero ćwiczyć 😂 czytać książkę - no ewentualnie. Ale przede wszystkim się kładę i grzeję na maxa w towarzystwie mocnych leków, bo nie znoszę chorować. Zero produktywności. Odpoczynek też nie jest odpoczynkiem, mnie choroba męczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo trafne porady, często stosuję podobne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mając na głowie dwójkę dzieci, męża, mieszkanie, bloga i chorego tatę nie mam czasu na nudę, albo jakieś dodatkowe zajęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasami tak bywa, ale trzymam kciuki, żebyś kiedyś znalazła chwilę dla siebie :)

      Usuń
  11. Oglądać filmy i ćwiczy uwielbiam. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak chorują to zero ćwiczeń 😁. Książka tak ale zależy na co choruje bo jak zatoki to łeb pęka i nici. Filmy o tak ☺. Pięknie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczne zdjęcia :) I pomysły jak najbardziej ciekawe - szkoda, że tego czasu wolnego coraz mniej :(
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SO Beautiful post, from beginning to end of post. Christmas Sale Up To 50% OFF All Bridesmaid Dresses Shop Now This Offer So limited.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy poradnik :) lepiej jest swój czas maksymalnie wykorzystać niż leżeć na kanapie i narzekać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W wolnych chwilach zdecydowanie film<3 zapraszam rowniez do siebie https://wiktoriazagorskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W wolnym czasie najbardziej lubię czytać książki :) Albo oglądać filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. Ja mam mało wolnego czasu, ale gdy już go znajdę to z reguły czytam książki albo nadrabiam zaległości serialowe :D.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia <3 Ja niestety zazwyczaj jestem zalatana: nauka, obowiązki domowe itd., a gdy mam już chwilkę wolnego czasu to zazwyczaj staram się go poświęcić blogowi :D

    Wesołych Świąt!
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! Ja w wolnym czasie zdecydowanie sięgam po dobry film, serial lub książkę :) Życzę zdrowych, wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto dobrze wykorzystywać wolny czas. Ja lubię wtedy pospacerować przy morzu lub robić domowe spa. Sposobów jest wiele.
    Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba nie umiem odpoczywać, zawsze muszę coś robić, moje życie jest w ciągłym biegu, oczywiście nie jest to dobre, ale trudno oderwać się jest od nawyków :)
    Pozdrawiam <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale widoki! Ciekawy post, Pozdrawiam:)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń