Search on this blog

sobota, 7 kwietnia 2018

Where is this time?

Welcome!
Do you sometimes feel that the day has too few hours? Do you not have time to rest? Do you have so many things on your mind that you don't know what to do first, and finally you do nothing, and the next day is wasted?

Drzewa na tle nieba

No wonder, today's world puts such oressure on us that you have to be well organized to cope with all your responsibilities.
So how to organize time to get everything done?

I have a calendar. I always try to have it with me: at school, when I go somewhere. Usually, when I have a new date, for example a visit at the dentist, I immediately write dowm, because I have already happened several times, that my visit was lost, because it hasn't been recorded anywhere and I forgot about her.

Uschnięty kwiat

We try to deley some tasks indefinitely, because we don't want to do them,  but that's why we should do them at the beginning, and then have finished.
"What you can do tomorrow, do it today"
To make the work more effective and done in less time, it's good to mute the phone, turn off the TV, radio, etc. Just cut yourself off from things that distract us. When we don't think about some nonsense, only about that what we are supposed to do at the moment, usually we do it faster. It is also best to have only those things that are needed for us at this moment.


Biały kwiat

I sometimes stick small, self-adhesive, colored notes with reminders on the desk.
If I don't write something in the calendar, I have written on a piece of paper, which reduces the risk of being lost, for example another important meeting.

I hope you liked the post!


Biały kwiat





Witajcie!
Czy czujecie czasami, że doba ma za mało godzin? Nie macie czasu na odpoczynek? Macie tak dużo spraw na głowie, że nie wiecie co pierwsze zrobić, aż w końcu nie robicie nic i kolejny dzień idzie na marne?

Nie ma się co dziwić, dzisiejszy świat wywiera na nas taką presję, że trzeba być dobrze zorganizowanym żeby podołać wszystkim swoim obowiązkom.
Więc jak zorganizować czas, by ze wszystkim zdążyć?

Biały kwiat

Ja prowadzę kalendarz. Staram się go mieć zawsze przy sobie: w szkole, gdy gdzieś jadę. Zazwyczaj  kiedy dowiaduję się o jakimś nowym terminie, np. wizycie u  dentysty, to od razu zapisuję, bo już kilkakrotnie zdarzyło mi się, że moja wizyta, np. u lekarza przepadła przez to, że nie została nigdzie zapisana i najzwyczajniej w świecie zapomniałam o niej.

Niektóre zadania staramy się odwlekać w nieskończoność, bo nie chce nam się ich robić, ale właśnie dlatego powinniśmy je zrobić na samym początku, żeby potem mieć je z głowy.

Biały kwiat

"Co możesz zrobić jutro, zrób dziś" 

Aby praca była bardziej efektywna i zrobiona w krótszym czasie, dobrze jest wyciszyć telefon, wyłączyć telewizor, radio, itp. Po prostu odciąć się od rozpraszających nas rzeczy. Kiedy nie myślimy o jakiś bzdurach, tylko o tym czym mamy się w tym momencie zająć, zazwyczaj robimy to szybciej. Najlepiej też mieć przed sobą tylko te rzeczy, które są nam w tym momencie potrzebne.

Biały kwiat

Ja czasami na biurku przyklejam małe, samoprzylepne, kolorowe karteczki z przypomnieniami.
Jeżeli czegoś nie zapiszę w kalendarzu to mam napisane na karteczce, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko, że przepadnie nam, np. kolejne ważne spotkanie.

Mam nadzieję, że post się podobał!



Ps. What do you think about this dress?
Ps. Co sądzicie o tej sukience?
Błękitna rozkloszowana koronkowa tiulowa sukienka Błękitna rozkloszowana koronkowa tiulowa sukienka


61 komentarzy:

  1. Sukienka jest przepiękna moja koleżanka ma taką samą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w niej zakochałam od pierwszego przymierzenia, haha.

      Usuń
  2. Bardzo ważną kwestię poruszyłaś. W pokoju mam powieszony plakat z motywacją by robić wszystko dziś, a nie odkładać na jutro :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, także pozdrawiam.
      Ps. Bardzo lubię twojego bloga.

      Usuń
  3. W pracy w ten sposób funkcjonuje bo nie jestem w stanie o wszy pamiętać, gdy ciagle ktos cos chce i odrywa od zadań. Sukienka piekna, aczkolwiek raczej bym sie na nia nie skusila bo nie jest w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację w tym co piszesz. Dzisiejszy świat przede wszystkim wywiera na nas ogromną presję... Nie pozwala odpocząć, a gdy już próbujemy to mamy przeświadczenie że marnujemy czas. Ale czy tak jest? W końcu pracujemy by żyć, a nie żyjemy by pracować :). Sukienka ma śliczny kolor, uwielbiam niebieski. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    http://mlodamamazpasja.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post :)) A sukienka też piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznę od tego, że sukienka jest bajeczna! 😊 jeśli chodzi o czas to ja zawsze mam go za mało niestety 😭

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post, a sukienka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety w dzisiejszych czasach często brakuje czasu na wiele rzeczy.. głównie skupiamy się na obowiązkach i potem nie mamy nawet chwili odpoczynku. Często zdarza mi się siedzieć po nocach i robić rzeczy, które sobie zaplanowałam na ten dzień, ale nie zdążyłam ich zrobić wcześniej.. :( ale jestem zdania, że z czasem to minie, bo teraz póki jesteśmy młodzi to poświęcamy dużo czasu, żeby do czegoś dojść, żeby później było nam łatwiej. :) Sukienka jest genialna! *.* zarówno kolor jak i krój przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez sobie wszytko zapisuję co mam zrobić każdego dnia. O dziwo dziś wstałam bardzo wcześnie śnił mi się jakiś koszmar i nie mogłam spać. No to zabrałam się za rzeczy z listy. Jestem w szoku, że jest 7 rano a ja większość rzeczy mam odwalonych :P Także polecam również wcześnie wstać. A sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wstaję o 5 do szkoły więc musiałabym wstawać o 3, ale gratuluję.

      Usuń
  10. Mnie często brakuje doby. A dodatkowo cierpię na "ostatniochwilizm" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor sukienki jest obłędny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest boska! A co to reszty postu to bardzo fajnie opisane. Super pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo ładna 😊
    Organizacja to w dzisiejszych czasach podstawowa sprawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również przegapiłam wizytę u lekarza, właśnie przez ten pośpiech! Teraz na szczęście mam trochę wolnego i mogę złapać tchu! Przecudna ta sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest boska ;) ja tez prowadzę kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zapisuję potrzebne rzeczy na kartkach, a sukienka jes świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Motywacja! Takie samozaparcie ! Odkrycie tego w sobie.
    Kalendarz to jest najlepszy pomysł pod słońcem. Kiedyś o wszystkim zapominałam.. słaba pamięć. Za dużo rzeczy na głowie.. praca, studia, życie towarzyskie, sport.
    Na urodziny dostałam od koleżanki właśnie kalendarz, teraz zawsze go nosze ze sobą. Nawet jak wychodzę na godzinę gdzieś, bo nigdy nie wiadomo czy nie będę musiała czegoś zapisać, dostanie jakiś telefon itp.
    Ps. Fason sukienki przepiękny, ale jak dla mnie tylko czerń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. "To co możesz robić jutro rób dziś" Tak zawsze staram się robić ;) Ma się wtedy z głowy kilka rzeczy i nie trzeba się przejmować ^^ Przepiękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też prowadzę kalendarz i wszędzie go zabieram! A sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co masz zrobić jutro, zrob dziś - dokładnie ! Niestety przy dziecku tez często czuje, ze doba ma za mało godzin... cały czas postanawiam sobie, ze będę prowadziła kalendarz i wszystko zapisywała, bo wiele rzeczy ucieka z głowy, albo przekładanych jest na dzień kolejny... Świetny post, pozdrawiam :) milkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne sukienka
    Zapraszam do mnie: recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie czasy mój czas szybko mija i nie mam zbytnio czasu na odpoczynek i przemyślenia. Ale czasem znajduje chwile by się zatrzymać wyciszyć wewnętrznie

    OdpowiedzUsuń
  23. At all, I don't have time for nothing. I had tried to use calendar but it didn't work. I need some rest and time to relax. I don't know why, but I feel now, time is faster than in the past.
    This dress is awesome!
    https://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Time with age flows faster. I also sometimes need rest

      Usuń
  24. Właśnie przez tą presję tak ciężko wszystko dobrze ułożyć, dlatego ja bez kalendarza ani rusz! Również kieruję się zasadą, że lepiej jednego dnia zrobić jak najwięcej, a nie odkładać na kolejny!:)
    Buziaczki przesyłam i cieplutko pozdrawiam!
    Aguuuszka☼

    OdpowiedzUsuń
  25. Doba ma zdecydowanie za mało godzin
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też próbowałam zapisywać wszytko w kalendarzu, ale mi nie wyszło ;P

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakbyś o mnie pisała. Ostatnio mam ogromny problem z wyrobieniem się ze wszystkim w czasie i koniec końców czuję jakbym straciła kolejny dzień na niczym. 🙈
    Zapraszam do mnie :)
    http://zakrecona-blondynka.blogspot.com/2018/04/powiew-wiosny.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. I also do not have time , even the calendar doesn't help me , but I heard somewhere that the older they are, the faster time escapes

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieziemsko wyglądasz w tej sukience, pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń